خانه اخبار

بانک های خارجی برای به دست آوردن سود سهام اصلاحات

گواهی
کیفیت خوب وب سایت مبلمان در فضای باز برای فروش
کیفیت خوب وب سایت مبلمان در فضای باز برای فروش
نظرات مشتریان
Webbings الاستیک با کیفیت خوب هستند و تیم شما بسیار حرفه ای است، قبل از تولید، صبر کنید تا جزئیات را بشنوید. این بسیار خوش شانس است که ما این تامین کننده را پیدا می کنیم.

—— منی

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
بانک های خارجی برای به دست آوردن سود سهام اصلاحات
بانک های خارجی برای به دست آوردن سود سهام اصلاحات

یک کارمند بانک در تاریخ 2 آگوست 2018 یوآن و دلار آمریکا در تایوان، استان شانشی، شمارش می کند. [Photo / VCG]

پوی ییگن، معاون اجرایی سیتی بانک (چین) شرکت آموزشی ویبولیتین، گفت: چین "بسیار فعال و جدی" در مورد باز شدن بخش مالی خود بیشتر است و این فرصت های تجاری زیادی را برای بانک های خارجی در کشور به ارمغان می آورد.

"در مقایسه با سیاست هایی که بانک های خارجی اجازه می دهند تا شعبه های خود را در چین، علاوه بر شرکت های تابعه و بانک های مشترک سرمایه گذاری کنند، یا حذف کلاه های مالکیت خارجی در موسسات مالی چینی، ما توجه بیشتری به سیاست هایی که گستره کسب و کار را گسترش می دهند از بانک های خارجی، "او گفت.

سیتی چین در ماه ژوئن مجوز از مبادلات آتی مالی مالی چین دریافت کرد تا به عنوان یک بانک سپرده گذاری حاشیه آتی برای مشتری خود در بازار آتی چین عمل کند.

پوی گفت: "این نوع مجوز به ما اجازه می دهد خدمات اولیه برای موسسات مالی غیر بانکی ارائه دهد. ما امیدواریم بتوانیم مجوزهای بیشتری از این نوع را بدست آوریم." پی، که همچنین مدیر عامل و سرپرست کشور وزارت خزانه داری و راه حل های تجارت است در چین.

"ما همچنین منتظر است تا برنامه های آزمایشی بیشتری را در زمینه نوآوری های مالی تشویق کنیم که همکاری با همتایان چینی ما را امتحان کنند. ما امیدواریم تا از تجربیات و تجربیات پیشرفته در خارج از کشور به کشور از طریق برنامه های آزمایشی استفاده کنیم. به نفع اقتصاد واقعی است و نقش مهمی در بهبود بازارهای مالی چین دارد. "

جو نگی، شریک مدیریت McKinsey China، گفت: از طریق تسهیل مشارکت خارجی بیشتر در سیستم مالی و ایجاد یک محیط مساعد برای موسسات مالی خارجی، بازارهای سرمایه چینی سریعتر و سالم تر توسعه می یابند.

"بدون شک موسسات مالی چینی و بازارهای سرمایه چین در دهه گذشته راه زیادی را طی کرده اند. با این وجود با توجه به رشد اقتصادی چین، نیازهای فزاینده ای برای بازارهای مالی و موسسات چینی برای سرعت بخشیدن به توسعه آنها وجود دارد تا به طور موثر سرمایه بین سرمایه گذاران و صادرکنندگان را با مدیریت ریسک مناسب، گفت: "Ngai.

به غیر از جستجوی رانندگان رشد بیشتر در کسب و کار در چین، بانک های خارجی همچنین فرصت های بیشتری برای انجام تجارت با شرکت های چینی در خارج از کشور را در نظر می گیرند؛ چرا که تعداد بیشتری از شرکت ها در حال گسترش بخش های جهانی خود هستند، به ویژه در اقتصادهایی که در ابتکار کمربند و جاده شرکت دارند.

برای حمایت قوی تر از گسترش جهانی شرکت های چینی، سیتی بهبود راهکارهای خزانهداری و تجاری خود را براساس شبکه ای که بیش از 100 کشور و منطقه را پوشش می دهد بهبود داده است.

با اهمیت دادن به مدیریت پول نقد خوب و محصولات تامین مالی تجاری، Citi قصد دارد به مشتریان شرکت های خود کمک کند تا کارایی و کاهش هزینه های عملیاتی را بهبود بخشند. برای کسانی که شروع به اندازه گیری کسب و کار خود را در خارج از کشور، بانک ارائه می دهد عملیات متمرکز و مدیریت صندوق های ارز خارجی، علاوه بر مدیریت پول، پرداخت و حل و فصل و خدمات مشاوره ارائه شده در مراحل اولیه توسعه کسب و کار شرکت.

پی یادآور شد که بخش مالی چین به مرحله اصلاحات پیوسته وارد شده است، که از طریق آزاد سازی میزان بهره، آزاد سازی نرخ ارز و بازتوزیع تدریجی حساب سرمایه بازتاب می شود. این نیاز به یک سیستم مالی دارد که به اندازه کافی انعطاف پذیر و به اندازه کافی کارآمد برای حمایت از اقتصاد دومین کشور جهان است.

"بانک ها دیگر نمی توانستند صرفا به تفاوت بین درآمد بهره و میزان بهره پرداخت شده به وام دهندگان خود بپردازند. در همین حال، تنظیم کننده نوآوری را در خدمات مالی تشویق خواهد کرد. در نتیجه ما باید این تغییرات را برای تقویت ارتباط با مشتریانمان در نظر بگیریم. ،" او گفت.

علاوه بر این، بانک های تجاری همچنان با چالش هایی مواجه هستند که در خدمت شرکت های نوظهور قرار می گیرند که از رشد اقتصادی جدید چین رانده شده است. برای پاسخگویی سریع به خواسته های این شرکت ها، سیتی یک تیم ویژه ای را ایجاد کرده است تا با استفاده از پلتفرم تکنولوژی این بانک، محصولات سفارشی را بر اساس هماهنگی نزدیک با بازارهای خارج از کشور ایجاد کند.

میخانه زمان : 2019-01-12 15:19:01 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
NOVA(CHINA) INDUSTRY CO.,LIMITED

تماس با شخص: Mr. Salim Zhan

تلفن: 86--13365976787

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)